If you happy and you know it...

5.9.2015  (האובך עדיין נמשך)

If you're Happy and You Know it Clap Your Hands!

האם אנחנו מאושרים? תמיד דמיינתי את האושר כאתר תיירות כלשהו במזרח אירופה. אתה קולט שהיית בו רק אחרי שאתה חוזר לארץ ורואה שהמיקום במפה אכן היה מדויק ובמקום הזה בדיוק מישהו המציא מלפפון לפני 150 שנה.

האם כל אחד מנצל את פוטנציאל האושר שלו ועוצר? ניצלת עד היום רק 50%? שיחקת אותה, יש לך עוד 50%, תנצל אותם לאט (לא נשאר לך הרבה עד 120). הגעת ל80%? וואלה, אתה בבעיה.

אולי מזמן הגענו ל100% ואנחנו פשוט לא יודעים?

אז אנחנו מחפשים, מתחתנים, קונים, מפרסמים, יוצרים לעצמנו זיכרונות ומשתדלים לעמוד בקצב. אבל האושר כבר תקוע לו מזמן בשנות ה-2000 ולאף אחד לא אכפת מספיק כדי לגעת לי בכתף ולהגיד לי "סליחה ילדה..? אני חושבת שנפל לך משהו במעבר חציה"... אה כן, המוצץ. תודה :).

אתם כותבים לי את הפוסטים.

התמונות הקסומות של החופשות באיים, השייקים והשקיעות! רגע, תנו לי דקה, אני מסיימת להזיע את האמאמא שלי ברמת גן ועולה על הטיסה הראשונה!

הטיולים המקסימים בשטח, אוהלים עם 3 ילדים בנחל טיזינאבי. משפחה למופת עם אבא קרבי שסוחב תינוקות מאחורי הגב ואימא נינג'יה שבינתיים צדה חיות לארוחת ערב. אני רק אקלל את הגן פעם נוספת על ביטול קייטנה ויוצאת אליכם, תשמרו לי אוהל קרוב למדורה (ותשלחו מיקום בוייז).

לא נשכח את העובדים המאושרים המקשטים לי את ה-WALL בתמונות של ארוחת בוקר או הופעות בהפתעה של שלמה ארצי או מייקל ג'קסון שהחברה המדהימה שלהם ארגנה. מחשבים, טלפון נייד עם מיילים שהבוס שולח כך שנהייה מעודכנים גם בשבת! פנסיות, ביטוחים, חבילת עטים ובלוקים של דפים שאפשר "להשאיל" הביתה לקטנים. אני מניחה ששווה לדעת להקליד על מקלדת 9 שעות ביום ולקבל תלושים בחגים. ומה אני מטומטמת במקום ללמוד קורס הקלדה הלכתי להיות צלמת. אין לי אפילו לוגו...

מפרגנת לכולם על סלפי בארוחות במסעדות יוקרה או בישולים מעולים בבית! לי המלצר תיכף מביאה חומוס עם סלט ערבי בבקשה ב35 ₪... וכדור פלאפל (ביקשתי בלי פטרוזיליה!!! אני אלרגית!!) רק אבחר פילטר מתאים לאנסטוש  וגם אהנה מהאוכל..

כיף לי גם לקרוא הגיגי חכמה ומשפטים מעניינים, הם תמיד קצת מנחים אותי בחיי היום יום לפני שאני הולכת לישון שנ"צ. ברכות יום הולדת בכלל מעיפות אותי לשמיים (הנסיך המתוק בן שנה.. אין לו פייסבוק והוא תיכף מכניס את האצבעות לתוך המאוורר אבל חייבים לסיים (!) את השאלה למאמזון ולצרף גם תמונה של קקי).  איחולי מזל טוב לבן זוג ממלאים אותי בקנאה - אני סתומה במקום לכתוב לו מנסה לתקשר מילולית כמו ניאנדרטלית.

10.9.2015 (אסע היום לשטוף את האוטו סוף סוף)

מרגישה קצת טעות בדברים שאני כותבת. הרי זה בולשיט. האושר שלנו לא תלוי בשום דבר אחר חוץ מעצמנו. לא בתמונות שמישהו מפרסם ולא במשפטים שאנחנו מנסחים ומגלחים בראש עד שבגאוות יחידה של גולני לפחות לוחצים על POST...

ואם כבר הסתובבתי 180 מעלות ואני צלולה במחשבתי אז תדעו - שבלעדיכם, חיי היו נראים אחרת לגמרי ולהקליד 9 שעות מול מסך זה לא הצד החזק שלי (אפילו את הפוסטים שלי מיכאל מקליד מההקראה שלי בע"פ).

אז תכלס בא לי גם להודות לכם באמת. תודה על השוני והגיוון שאתם מביאים לי לחיים ולסטודיו. על העיוותים הנפשיים המצחיקים שאתם משתפים איתי ואני אתכם. על הראיה העקומה והמיוחדת, על הילדים שגומרים לי את הסוכריות של ויטמין C שאני קונה בכלל לעופרי). על בני הזוג הממורמרים שעושים מאמץ ומגיעים לצילומים בכל זאת וזורקים לי רעיונות חדשים (תודה אבל חוטיני אדום בהריון לא מצטלם טוב על רקע לבן). תודה שאתם שואלים אותי, מתעניינים בי ומעריכים אותי.

תודה שאתם מקדישים זמן וקוראים את הדיכאונות והשמחות שלי.

אז מתי בעצם אני מאושרת? לא יודעת עדיין, אבל פעם הבאה שאני שם, מבטיחה לתייג אתכם ולהעלות לפייס!

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ