50 ש"ח ששינו לנו את החיים

50 ש"ח ששינו לנו את החיים

מצחיק איך ממצב של אוהבים אינסופיים שנינו הופכים תוך שנייה למכבי והפועל. אחרי וויכוח סתמי באמת על כלום, בדרך הביתה, שותקים ומריצים תסריטי ריבים ומשפטי מחץ חדים.. "חכה, אמרנו שתעצור בסופרפארם..." זרקתי לו. מבט קר ואדיש של מיכאל בשילוב ברקס פתאומי בצד הדרך עשה לי קצת בחילה, בחילה שהתחילה לפני חודש. העצבים שלי בזמן האחרון לא יציבים, אני מבינה שמשהו שונה ולא אומרת, לא חושבת בכיוון.

הנה הוא חוזר עם שקית מלאה. "היה מבצע, 4 ב50 ₪!" . חייכתי לעצמי, אנחנו מנותקים מהעולם, קונים בדיקה שתשנה את החיים ובכל זאת דוחפים כל התמודדות או מחשבה הצידה ונותנים לקשקוש המבצעים להשתלט לנו על הנפש. מעניין, עכשיו סוף סוף שיהיה לו את הפינה החמה שלו, הדבר הזה שהוא שלו, האהבה ללא תנאים בכל מצב לעולמים... איך הוא יגיב?

מגיל 17 כל חג מחפש "אימוץ", עד שפשוט נשבר לו, אני מכירה את הסיפורים שלו. נראה לי שנגמר, תהייה לך משפחה עכשיו.

לחפש מי שיעשה לו כביסה בצבא, ארוחה חמה כשחוזר הביתה, נראה לי שנגמר, תהייה לך משפחה עכשיו.

SMS  מלקוחות של מחר.. "הי נועה, אפשר להקדים ל- 06:00?", שכחתי לגמרי, מחר צילומי הריון בלוקיישן בחוץ, אך אחרי 10 שניות שוב עפה בחזרה לחלומות ומחשבות על שקית הסופרפארם. ההגעה הביתה, שנינו יוצאים מהאוטו בשקט מתוח, לא מחליפים מילים עם השכנים, עולים כמו שייטת 13 הביתה מנסים להכין את עצמנו לכל דבר שיתרחש שם למעלה.
מסתכלת עליו מסתכל עלי... חושב על משהו להגיד וזורק עם חיוך:  "אם זו בת אני הולך לעשות לה גלח מצד אחד כמו של יאנה מהאח הגדול", מפלס האושר שלי חוזר לטפס למעלה והחום ממלא את בית החזה.. הוא בסדר, מחלחל לו קצת והוא בסדר עם זה, "היא גם לא תצא עם בנים עד גיל 18", הוא קורץ ומסתכל עלי ונושק על הלחי.

גלח זה מגניב, אבל בלי קעקועים ופירסינג חשבתי לעצמי. ושלא תתלבש חשוף, לא בטוח העולם שם בחוץ, ובלי לחץ, אם לא תרצה שלא תלך לאוניברסיטה....
מפתחות על השולחן, תיק על הרצפה, מיכאל פותח לפטופ אך בוהה במסך ריק, אני כבר בשירותים.

עדיין זוכרת את צירוף המספרים ששינה לנו את החיים.

50 ₪
4 בדיקות.
8 פסים בצבעים שונים
9 חודשים..........................................................
(אם אתם מעוניינים בצילומי הריון, נא לשריין עכשיו, יש לי הרגשה שאהיה עסוקה בזמן הקרוב)

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ