עשה ואל תעשה - אינסטגרם

צילומי ילדים

עשה ואל תעשה באינסטגרם - לא משנה אם אתם טבחים, צלמי ילדים, הריון או בעלי עסק אחר - חשוב לזכור כמה כללים פשוטים באינסטגרם.

כלומר איך מתנהלים באינסטגרם כדי שימצאו את הפרופיל שלנו בחיפוש… אז הנה כמה נקודות שיחזירו את המיקוד לפרופיל שלכם :)

 צילומי ילדים

1 - שם פרופיל שתואם לנושא בו אתם עוסקים (לא יוזר אלא שם פרופיל). לדוגמא אם אני צלמת הריון ומשפחה, בשם פרופיל אעדיף לרשום "צלמת הריון במרכז". ניתן כמובן גם לשלב בשם פרופיל את השם הפרטי שלכם אבל העדיפות היא לתיאור הפעילות.

2- יוזר קצר וקליט עד כמה שניתן, רובם כבר תפוסים אך השתדלו למצוא שם בלי מספרים ונקודות וכו.

3 - ביו גם חשוב לתוצאות החיפוש, תתארו את העשייה שלכם בביו, ניתן להשתמש גם בהאשטגים הקשורים לעשיה שלכם (תעשו מחקר האשטגים כמובן לפני).

4 - כשאתם מפרסמים פוסט - חשוב להוסיף כמה מילים על התמונה. קצת יותר ממשפט, עדיף כמובן שיהיה רלוונטי לתמונה עצמה, פחות לרשום על סבתא שלכם שתקוע בפקקים או בדיחות קרש (כמו שאני עושה) אלא לתאר את המצולמת, בן זוגה, הכלב שאולי הגיע להצטלם גם ועשה לכם פיפי על הספה וכ"ד. תכניסו קצת פרטים עסיסיים שיהיה מעניין לקרוא!

5 - תיוגים, תבקשו תמיד מהמצולמים לתייג אתכם בסטורי / פוסט. אתם תמיד יכולים לאיים עליהם במידה ולא יעשו זאת. לדוגמא לחטוף את החתול שלהם ולא להחזיר עד שיתייגו אתכם בכל התמונות :) (לא מדברת מתוך ניסיון). כמובן שגם אתם תתייגו (תשאלו את המתויג לפני אם זה בסדר).

6 - לפרסם פוסטים לפחות פעמיים בשבוע, ריל פעם אחת בשבוע, סטורי לפחות פעם ביום - זה המינימום, בגדול זה משתנה לפי גודל הפרופיל, ממליצה לעשות על זה קצת גוגל וכמובן לשאול את עצמכם האם זה מעניין את סבתא של השכן שהילד שלכם אוכל מלוכלך או האם זה מרגש לראות אותי לדוגמא מטיילת בירקון (לא ככ). הבנתם את הכיוון :)

7 - תגיבו ותדברו עם פרופילים אחרים, זה חשוב מאוד.

8 - לא לעשות שיימניג, לא להשתמש בהאשטגים בעייתיים (תעשו על זה גוגל), לא לפרסם תמונות שמצאתם בגוגל ללא רשות, לא לפרסם עירום (זה עדיין בעייתי גם אם זו אומנות).

9 - תצטרפו לקהילה של אירה הוק בפייסבוק, יש שם המון טיפים שימושיים ויורדים שם לרזולוציות הרבה יותר מפורטות!

 בוק ילדים

זהו. יאללה שיהיה לכם שבוע טוב מלא בויראליות וחדשות טובות!!

 

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ