וי כחול

צילום משפחה בסטודיו

וי כחול - מאחוריך! כן כן, חברים וחברות, אני משפיענית. למה אני חושבת? קלללל, כי פנו אלי מלא עסקים ומותגים שמתים לככב אצלי בסטורי :).

אז מהיום לא רק בוק הריון!

ארכז לכם את ה-9 המובילים מהחודשים האחרונים:

1. נרות טבעיים נגד עצירות - מממ... שוקלת לשלב בבוק הריון, תמיד לוקח קצת זמן להשתחרר מול המצלמה. בטוחה שזה יעזור.

2. שמן למסג' פרנאום - חייבת לציין אם יש משהו ששנאתי בהריון, זה את השיט הזה. מדמיינת לי את הסטורי בסופש - פיצה, גלידה..שד רוטשליד ואז אני מורחת שמן על פות מגומי. כן. נראה לי סהכ משתלב.

3. גן ילדים רוסי שנפתח בשכונה - סוף סוף משהו שאני מתחברת אליו. שעות, חגים, משטר ואוכל מגוון מכל קצוות הספקטרום הגסטרונומי. זה זז? אז זה יגיע לצלחת שלכם! (וימשיך לזוז - ראה ערך "חולודץ").

צילום הריון

4. משחת שיניים בטעם בייקון לכלבים - לא ברור לי למה פנו דווקא אלי, בכל מקרה תכננתי לנסות על הילדים קודם, רק בגלל שכל צחצוח איתם זה סרט של רמבו ולא בקטע טוב.. קצת פרופורציות לא יזיק לבנות.

5. בירה חדשה בטעם תרד בלי אלכוהול - רגע חכו, גם אני רציתי להקיא כששמעתי את זה אבל..., לא האמת גם הריח כמעט הוריד אותי לברכיים. דווקא אחרי שמוסיפים אלכוהול, הטעם לא מורגש כל כך. אולי אתכנן מסיבת השקה עם סלבס שעוד לא נכנסו לבידוד.

6. שעווה אורגנית חדשה שמורידה שערות ללא כאב! - אגב במקרה הזה איש המכירות שפנה אלי באינסטוש נעלם ולא ענה לי לטלפונים אחרי שניסיתי את המוצר. אולי זה בגלל שרציתי לתלות אותו מאיבר המין ולהסביר לו בעדינות שזה כאב !!!!!! מאוד!!!!!!

7. מהמוצר הזה דווקא התלהבתי - משחה לטיפול בפטרת עור על בסיס טחינה. גם לסנדוויץ וגם לפטרת. 2 במחיר של 1! מחר לסטורי!

8. חוברת צביעה לילדות של משחקי הכס - נכון שכל אמא חולמת שהבנות שלה יצבעו בחוברת צביעה חצי פורנו חצי ארוטיקה קלה. בקיצור העברתי למיכאל. הוא נהנה יותר.

9. והמנצח הגדול - ערכת קריוקי ביתית. סיריוסלי, כאן הסברתי בנימוס לחנות - שאעדיף להתפגר במדינה זרה כשאני מוקפת עטלפים ויונים לפני שאתן לזה יד.

בוק הריון

אז סירבתי לרובם, בינתיים...עדיין מתלבטת לגבי נרות נגד עצירות. מה אתכם? פגשתם מוצר מוזר כזה או אחר שביקשו מכם להפיץ?

מלוות אותי היום באוטובוס ללא מזגן ספיר ורותם וכל מה שהן עושות בקיץ זה להציל את העולם מאנשים שמשתמשים באבני קריסטל במקום דאודורנט!

אגב עדכנתי מחיר צילומי הריון אז מוזמנים לבקר באתר :)

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ