לא סתם.

זוהר צילומי ילדים

אתמול, אחרי שסיימתי בוק הריון, שאלו אותי כמה בנות בגינה בשיחת זום, מה היתרונות של החינוך אנתרופוסופי בארץ ובכלל..?

אחרי כ-5 שנות ניסיון במסגרת הנהדרת - אשמח להסביר למה החינוך הזה מדהים באמת..:

 - קודם כל זה להיט בשיחות עם חברות, לדוגמא כששואלים באיזה ביהס/גן אני ברמת גן...אני שוללת את האופציות שעל השולחן ומכריזה בצורה חגיגית (עם הפסקה בשביל להדגיש)... "הקטנה שלי...במסגרת…..א נ ת ר ו פ ו ס ו פ י ת", לאחר מכן בא הקטע שכולן פותחות עיניים בהתפעלות ושואלות איך אפשר להתקבל לשם ואני מסבירה שאי אפשר וזו רשימת המתנה של 100 שנים קדימה.

זוהר צילומי ילדים

 - זה להיט מטורף בכל אירוע/מסעדה/פיקניק - לכל מקום ממוסחר אני גוררת איתי סט צלחות+סכו"ם שלא מבייש הישרדות VIP, הסכו"ם ידידותי לסביבה ושלום עולמי, עמיד לאסונות טבע וקורונה. הכל מאלומיניום של חלליות ומחומרים אורגניים (כדי לקנות את הכל, אני מכרתי כליה). בנוסף, זה נורא מתנשא ונראה ממש טוב בפיקניקים עם הורים אחרים.

- יש לי פטור מלעשות שיעורי בית עם הבנות במקצועות השונים (חשבון, אנגלית, עברית ובעצם כל מקצוע אחר) לפחות עד כיתה...מממ נדמה לי י"א… רק אז הם מתחילים ללמוד משהו לדעתי.

- יש סיכוי גבוה מאוד שהצבא יוותר לבנות שלי על שירות צבאי כי כל מה שהן יאכלו זה לחם כוסמין מחמצת אורגני, עדשים כתומות ונבטי חמניות שגדלו באדמות חופש (כולנו יודעים שיש מחסור בנבטים בצבא!).

- זה מפתח יכולות אחרות חשובות לא פחות! עד כיתה ג' הן ידעו לגלגל ג'יונט ב5 שניות, לקפוץ בחבל ו... אוקי ג'יונט כבר כתבתי...

עופרי וזוהר

- זה נורא מרזה! כי במקום להוציא אלפייה בחודש על אוכל, זה הולך על הביהס.

אבל ברצינות!! (ולמקרה שלמישהו מצוות הביהס יש אינסטוש) מדובר במסגרת הכי שווה בעולם!!!

זהו, חותכת לגן, היום מחלקים לחם יפה נפש, ביצי תרנגול מלומד דמוקרטי וקצת חשיש אפגני...סליחה התכוונתי אורגני!!

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ