שכנים וקורונה

צילומי ילדים

עוד שבוע ועוד התלמדויות סוציאליות וחוויות בארץ הקורונלנד :)... אזה מה היה לנו השבוע?

1. השתכרות במהלך היום - הלכתי לסופר לקנות אלכוהול. המוכרת לא האמינה שאני מעל 18 (הנה משו חיובי בתקופת מגפה) וביקשה ת"ז. ניסיתי לשכנע אותה, אבל עם מסכה וכפפות לא נראיתי אמינה במיוחד. חזרתי מושפלת בלי יין הביתה. שתיתי בקבוק בירה ישן בתור התחלה.

2. מיכאל מכר כלייה והשיג 2 חבילות ביצים ויין! זה הולך להיות יום מצוין!!!

3. שילבתי היום יום שמש + כמה כוסות יין. תוצאה = אני חצי נרדמתי על הספסל בשמש ונשרפתי בפרצוף. לפחות ויטמין די. טוב נו, בכל זאת המגפה הראשונה שלי. כוכבית לעצמי למחר - לאכול לפני היין.

4. זוג חמוד וצעיר מקומה מתחת הכין לנו חלה. שם לנו מתחת לדלת. התלהבתי אש! באמת אנשים נחמדים. שמתי להם יום אחרי שקית עם ירקות וחצי חפיסה של שוקולד. לא חזרו אלי עם ווטסאפ. מה הקטע?

5. חוקים של הורים מתנשאים - בגלל שכרגע שאין לי את מי להרשים עם משפטי ה"פשוט אצלנו בחינוך אנטרופוסופי", אז - הטלוויזיה פתוחה 24/7. כל סוגי הממתקים בבית (גם כי אוכל אמיתי אוזל). הוצאתי את כל הצעצועים מפלסטיק וכאלה שמנגנים עם בטריות שאמא שלי מיכאל הייתה מביאה. מבחינתי כל עוד אני יכולה לישון עד 8 - שמפרץ ההרפתקאות יכין להן ארוחת בוקר.

6. התחלתי לנצל זמן פנוי וללמוד עוד נושאים דרך המחשב. שמחה לעדכן שאני ועופרי כבר מדורגות במקום 2 ב"ארץ עיר" במשחקי מחשב (מה שנקרא הכשרות און ליין).

7. אין לי מסכה בבית. לא מוצאת מאיפה לקנות. מניחה שהשבוע תראו איפשהו תמונה שלי עם תחתונים על הפרצוף. מזל שוויתרתי על חוטיני לפני 10 שנים.

8. ידעתי שזה יקרה כן?! מאוד צוחקת על כל הפוסטים של כולם (כולל שלי) בימים הראשונים של הקורונה. אלק "תנצלו את הזמן". תיכף מסיימת תואר שני בהנדסת מובטלות ועצלנות תעשייתית.

9. אתמול קמתי ב7 בבוקר. רואה 40 שיחות בנייד מכל המשפחה המורחבת. בקיצור מסתבר מיכאל החליף סיסמא בנטפליקס.

10. אין לי איך לסיים שיחות עם חמותי. בד"כ הייתי אומרת לה שאני תיכף מתחילה צילומים...

מלווה אותי בתמונת נושא אחרי סקנדל ומלא איומים עופריקי המלכה שלי אהובתי. ככה זה כשאין צילומי ילדים ואמא מובטלת!

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ