כיצד להתאפר לצילומי הריון? (קארמה לחאם)

קארמה

את יכולה להתאפר לבד לצילומים אך אם את לא מתאפרת על בסיס קבוע ומרגישה שאין לך בטחון וידע באיפור בסיסי או שסתם בא לך להתפנק עדיף שמאפרת מקצועית תעשה את העבודה עבורך.

במידה והחלטת להתאפר לבד הנה כמה טיפים חשובים לאיפור נכון לבוק הריון שיכולים לעזור, תחילה יש לבדוק האם הצילומים נעשים בסטודיו ו/או בחוץ ובהתאם לכך להתאים את האיפור. תאורת סטודיו "מורידה" טונים של איפור ומטשטשת את קווי המתאר של הפנים לכן מראש מומלץ לשים כמות גדולה יותר מבדרך כלל. לאיפור חוץ ניתן להשתמש בכמות רגילה או מופחתת של איפור על מנת למנוע מראה "כבד".

שלבי האיפור

בסיס-מייקאפ:
לפני המייקאפ אמליץ לך לשים מעט קרם לחות המתאים לסוג עורך, יש עדיפות לקרם על בסיס מים לא שומני למנוע הברקות. מרחי מייקאפ בטפיחות על כל חלקי הפנים כדאי עם ספוגית לחה המיועדת לכך או בעזרת מברשת מייקאפ למראה אחיד של העור,מעט על עפעף העין ובמסגרת הפנים והצוואר כדי למנוע הבדלי צבע.

גבות:
במידת הצורך ניתן למלא ולסדר את הגבות באמצעות עפרון פיגמנט לגבות או צללית המיועדת לכך.

איפור עיניים:
בשטח עצם הגבה של העין יש להניח צללית בגוון שמנת עם מברשת או להשאיר נקי למראה מורם של העין,במידה ובחרת לשים צלליות אני ממליצה לך על צלליות מאט עדינות אפשר גם צלליות עם מעט ברק אך לא צלליות עם נצנצים לרוב זה לא מצטלם טוב ולא נראה מחמיא בצילום.
בחרי בגוונים ניטראליים לצלליות שיתאימו לכל ולא יגבילו אתכם,את הצללית שבחרת יש  להניח עם מברשת על גלגל העין ולטשטש בשקע העין מבלי להוסיף עוד צבע. מראה עדין, רך ולא צבעוני יחמיא לך יותר מאיפור מודגש וצבעוני.
אפשר לשדרג מעט את המראה על ידי הדגשה של העין. ניתן לעשות זאת עם עפרון בגוון כהה {אפור/חום/שחור}.  ציירי קו דק בהתאם למבנה העין וטשטשי עם מברשת קטנה או עם האצבע למראה מעט מעושן ולא חד.
הוסיפי מסקרה שחורה לריסים ואם את רגישה ומתרגשת ויכול להיות שתזילי דמעה בצילומים השתמשי במסקרה עמידה במים.

קונסילר:
ניתן להשתמש בקונסילר לאזורים המיועדים : כהויות מתחת לעיניים,הסתרת כתמי פיגמנטציה,פצעים ואדמומיות. את הקונסילר מורחים מעל המייקאפ ומאחדים את המייקאפ והקונסילר בעזרת ספוגית לחה.

פודרה:
חשיבות הפודרה – בשל תאורת הסטודיו וההתרגשות הטבעית שלנו בצילומים יש נטייה לעור שלנו להראות מבריק ו/או מזיע לכן אמליץ לך להשתמש בפודרה בגוון שקוף,יש לשים את הפודרה עם כרית פודרה המתאימה לכך בטפיחות על כל הפנים{מלבד העיניים}ובעיקר באזור ה- T {מצח,אף,סנטר{על מנת שהפנים יקבלו מראה מאט.ניתן להוסיף פודרה במהלך הצילומים לרוב הצלם/ת יעירו את תשומת לבך לכך.

ברונזר / סומק:
ממליצה בחום להוסיף הצללות וסומק לפנים להדגשת הפנים ועצמות הלחיים. אל תחששי לשים יותר מבדרך כלל, יש נטייה לאיפור להיספג וגם המצלמה והתאורה מטשטשות את האיפור ולכן צריך וכדאי לשים יותר. את הברונזר/משזף שהותאם לגוון עורך (בדרך כלל חום) יש לשים עם מברשת רחבה על עצם הלחי בתנועת הלוך חזור. את הסומק שהותאם לגוון עורך- בדרך כלל לשזופות/כהות עור סומק בגוון ורוד ולבהירות עור סומק בגוון אפרסק  יש לשים עם מברשת עגולה על תפוחי הלחיים.

שפתיים:
הדגישי את שפתייך עם עפרון: שרטטי תחילה את מסגרת השפתיים ואז מלאי את כל השפתיים בגוון שתבחרי. אני ממליצה להשתמש בגוונים עדינים ולא חזקים מידי ,במהלך הצילומים תמיד תוכלי להעז ולהוסיף אודם בגוון אדום או כל צבע נועז אחר אם מתאים...

ערכת טאצ' אפ:
כפי שציינתי לאיפור יש נטייה להיספג לכן ממליצה לך לקחת איתך לצילומים תיק איפור קטן  ובו: טישו, פודרה וכרית פודרה, סומק וליפסטיק. מעבר לכך לא תצטרכי כלום...

שיהיה המון בהצלחה ובעיקר תיהני!

קארמה לחאם - איפור ושיער
מייל: [email protected]
טל: 054-4505182

נועה איזנשטט

כל הזכויות שמורות 2016 © סטודיו נועה איזנשטט
- צילום הריון, צילום ילדים ומשפחה
חייגו: 054-5857477, כתובת: תל אביב, בן אביגדור 20.
כתבו לי באמצעות הטופס ליצירת קשר.
הצהרת נגישות

שיחת וואטסאפ